دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید

  • ۰
  • ۰

دانلود اپلیکیشن اینستا ایکس دارای آنفالویاب خودکار است!

اپلیکیشن Insta X برای استفاده در سیستم عامل های اندروید در دسترس می باشد. اپلیکیشن اینستاگرام سورس باز ندارد. به عبارتی دیگر ایجاد تغییرات در آن کار راحتی نیست. برنامه پیش روی شما با دانش تخصصی تیم توسعه دهنده و مهندسی معکوس ساخته شده است. از این رو ممکن است در برخی از گوشی ها با اخطار مواجه شده و یا اصلا برنامه اجرا نشود.از این رو پیشنهاد می شود همیشه نسخه به روز رسانی شده آن را در پی سی پلاس دانلود کنید. زیرا ممکن است نسخه گوگل پلی به دلایلی ناپایدار باشد.

از ویژگی های خارق العاده اپلیکیشن Insta X داشتن آنفالویاب خودکار است. این آنفالو یاب به صورت خودکار هر 10 ساعت افرادی که شما را آنفالو می کنند، به شما گزارش می کند. گزارش ها در روز های متوالی تفکیک شده در دسترس کاربر قرار می گیرد و می توانید آن را در قسمت تنظیمات برنامه، بخش آنفالو ها مشاهده کنید.

حالت روح اینستاگرام از ویژگی های بارز اپلیکیشن Insta X است!

اپلیکیشن اینستا ایکس دارای حالت روح است! این قابلیت به شما اجازه می دهد تا استوری افراد دیگر را مشاهده کنید و گزارشی از دیده شدن آن استوری توسط شما در اینستای مخاطب دیده نشود. همچنین می توانید از حالت روح در چت ها و پیام های بخش دایرکت استفاده نمایید. به این صورت که پیام ها را بدون سین شدن باز کنید و بخوانید.

حالت روح در لایو نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به این صورت که می توانید بدون جلب توجه وارد لایو دیگران شوید و خارج شوید. برنامه اینستاگرام فارسی برای اندروید دارای حالت تاریک (Dark) می باشد. کاربر می تواند این حالت را در شب برای جلوگیری از اذیت شدن چشم فعال کند.

  • ۰۰/۰۲/۳۱
  • فخرالدین شادآور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی