دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید

  • ۰
  • ۰

بازی Dream League 2020 فوتبال دریم لیگ 2020

دانلود بازی دریم لیگ 2020 بی نهایت – با ورود سونی پلی استیشن 2 به نسل ششم کنسول بازی های ویدیویی، انقلابی در زمینه گرافیک و سبک گیم پلی بازی های فوتبال ایجاد گشت. به صورتی که موجب ایجاد انگیزه در توسعه گران و شرکت های دیگری مانند X-box شد. به تدریج با توسعه و پیشرفت بیشتر،! این سبک جدید به پلتفرم ها و سیستم عامل های اندروید نیز راه یافت.! نسخه های بسیار زیادی از این بازی ها، انتشار یافته توسط استودیو های مختلف هم اکنون در بازار موجود است.! اما بازی دریم لیگ 2020 ساخته شده توسط First Touch Games Ltd. تفاوت فاحشی با بقیه دارد.

 به صورتی که قبل از ورود این نسخه به بازار!، مشاهده شده در برخی از وبسایت های ایرانی نیز برخی از علاقه مندان به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی!، از مدیر سایت ها عاجزانه درخواست می کردند تا نظرشان را در رابطه با انتشار سریع تر به گوش توسعه گران بازی Dream League 2020 برسانند. این بازی با ویژگی های خارق العاده و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد!، از هر جهت بی نظیر تلقی می گردد. در زیر به برخی از ویژگی های بازی شاهکار دریم لیگ 2020 اشاره شده است.

  • ۰۰/۰۲/۳۱
  • فخرالدین شادآور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی